KURS OG TIMER

KURS OG TIMER


OVERSKRIFT
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum

kurs1

Y O G A   B A S I C 

Passer for de som er helt nye i yoga, eller for de som ikke har praktisert på en stund og ønsker oppfriskning.
I dette nybegynnerkurset vil du lære deg en rekke yoga asanas/stillinger, pusteteknikker, avspenning og meditasjon.
Du vil få en grunnleggende innføring og forståelse av hva yoga er og hva den gjør for deg.
Du lære alt fra lette til mer fysisk krevende øvelser.
I dette kurset brukers det god tid på å demonstrere og forklare de forskjellige yoga teknikkene.
Det anbefales alltid å starte med et nybegynnerkurs hvis du er helt ny i yoga, dette fordi det er viktig å få en grundig innføring av de mange og til tider krevende yogateknikker som brukes, sånn at man unngår at man skader seg selv.
Disse kursene passer også for de som har vært borte fra yoga en stund og som føler de trenger en «oppfriskning».​

YOGA BASIC: Torsdager.
Oppstart: 7 April - 26 Mai. kl:19.00 – 20.15.
Varighet: 8-uker. Pris: 1460,-
kurs2

G T  -  Y O G A

GT - YOGA (GT - forkortelse av - Gravitas som er Latinsk å betyr tyngdekraft)
Et yoga kurs med langvarig og passiv strekking hvor vi jobber med å få en funksjonell fleksibilitet.
Viste du at hele 50 % av vår fleksibilitet bestemmes av nervesystemet vårt, og at vi kan bruke pusten vår på en bestemt måte for å trene nervesystemet.
Ønsker du å transformere forkortet vev (stramme hamstringer, låste hofter og stive skuldre), må fleksibilitetstreningen din omfatte passive, holdbare strekninger med passende pust for å slå av nervesystemets strekkrefleks.
Vi skal slå på det parasympatiske nervesystemet, og deretter forlenge bløtvevet forsiktig.
Du vil bli overasket over hvor fort du kan føle og se dramatiske endringer fra første økten i dette kurset.
Bli klar for et kurs som gir deg varige endring innen en uke. 
NB! Husk at når du melder deg på et kurs er det viktig at du trener de dagene utenom kurset på de gitte øvelsene for at du skal få full utbytte av kurset.​​
Til dere MENN der ute - Anbefaler dette kurse på det sterkeste - Tar du utfordringen!?

GT - YOGA: Onsdager.
Oppstart: 1 April - 20 Mai. kl:19.00 - 20.15
Varighet: 8-uker Pris: 1 460,-
kurs3

S E N I O R  I   F L Y T   Y O G A 

Dette kurset blir det fokus på mobilitet, bevegelighet, balanse og mild styrke.
Dette passer for deg som pensjonist, sliter med helse, ikke har trent på en stund, eller som trives best med en mild og rolig treningstype på dagtid. ​

I FLYT YOGA  - Onsdager.
Oppstart: 7. April - 26. Mai, kl:10.30 – 11.45.
Varighet: 8-uker. Pris: 1460,-
kurs4


Skulle du gå glipp av en time, kan du ta igjen denne på en av de seinere kursene når det er plass ledig. Ved langvarig sykdom kan du ta igjen timer når du er frisk på fremtidige kurs når det er ledig plass.